.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین خبر از شکایت نمایندگان از رئیس‌جمهور

به گزارش مشرق، غلامرضا اسدالهی در گفت وگو با خبر در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت پرونده شکایت یکی از نمایندگان از معاون اول رئیس جمهور در این کمیسیون، اظهار داشت: پرونده آقای رحیمی در کمیسیون تمام شده است و نتیجه آن به قوه قضائیه ارسال شده است. ولی از آنجا که کمیسیون پرونده هایی را که به قوه قضائیه ارسال می کند، پیگیری می کند از این جهت در حوزه پیگیری هنوز جریان دارد ولی در حوزه بررسی تمام شده است.

وی در خصوص آخرین پیگیری درباره این پرونده، گفت:این پرونده در دستگاه قضایی جریان دارد ولی هنوز منجر به صدور رای نشده است.

آخرین وضعیت گزارش شکایت تعدادی از نمایندگان از رئیس جمهور دیگر پرسشی بود که اسدالهی درباره آن از درخواست معاون پارلمانی دولت برای پاسخ دهی به سوالات خبر داد و افزود: آقای میر تاج الدینی در مذاکرات خود با کمیسیون درخواست کردند قرائت گزارش شکایت نمایندگان از رئیس جمهور به تاخیر بیفتد تا مسئولان هر حوزه ای توضیحات تکمیلی خود را به کمیسیون اصل نود ارائه کنند.

وی با بیان اینکه کمیسیون تصمیم گرفت با توجه به اینکه دولت اعلام کرد توضیحاتی دارد آن را استماع کند تا یک طرفه به قاضی نرفته باشد، گفت: در سه هفته گذشته معاونت حقوقی دولت، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبری نهاد ریاست جمهوری و.. درباره برخی از شکایات مثل بودجه مترو ودلیل تاخیر دولت در اجرای مصوبه وزارت ورزش وجوانان توضیحاتی ارائه کردند.

دبیر کمیسیون اصل نود گفت:قرار است توضیحات دولت در صحن کمیسیون اصل نود را به بحث گذاشته شود و در صورتی که دو سوم رای اعضا را بیاورد و نظر بر تغییر گزارش باشد، محتوای آن تغییر کند و الا گزارش برای قرائت به صحن علنی می آید.

وی در پاسخ به اینکه این اقدام چه زمانی به پایان می رسد، اظهار داشت:ظرف یکی دو هفته آینده این گزارش ها تمام شود و کمیسیون در این زمینه تصمیم گیری کند.

اسدالهی درباره سرنوشت شکایت نوروزی نماینده رباط کریم از مشایی و بقایی دو عضو هیات دولت هم گفت: این شکایت به کمیته سیاسی و قضایی کمیسیون ارجاع شده و در حال بررسی است./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.